Problemhåndtering og Arbejdsordrer
Problemhåndtering & Arbejdsordrer
Vi vil gerne hjælpe dig med at være proaktiv med at genkende mønstre og adfærd for at træffe bedre strategiske beslutninger, der vil føre til færre problematiske hændelser. Problemer og udfordringer opstår dog uventet i den daglige drift, og hvis de ikke løses rettidigt, kan de forårsage problemer og komplikationer i din arbejdsgang. Så hvordan kan du sikre, at du vil være i stand til at håndtere dem hurtigt og effektivt, når de opstår?
Med Problemhåndtering & Arbejdsordrer ......
Hvad er Problemhåndtering & Arbejdsordrer?
Problemhåndtering er dit stærke værktøj, når det kommer til at håndtere problemer og nødsituationer. Fra det øjeblik, de bliver rapporteret, til de er fuldstændig løst ved hjælp af arbejdsordrer. På den nye fane Problemhåndtering (IM), kan du se og opdatere de Observationer der er rapporteret af dine medarbejdere / vagter.
Det giver dig værktøjerne til hurtigt at identificere og dokumentere dine Observationers detaljer og kan på den måde forbedre dit teams samarbejde. Observationerne kan prioritere i henhold til dine politikker og SLA'er for at sikre reduceret tidsforbrug og endelig hjælpe dig med at løse dem effektivt, og derved minimere eller endda forhindre tab.
Hvad er de 5 trin i Check'N'Report's Problemhåndteringsproces?
Identifikation - Forstå og indentificer problemet (Obversationen).
Klaifikation og Prioritering - Prioriter (evt. i henhold til eksisterende SLA).
Udredning og dianose - Bestem, hvordan det skal løses.
Løsning og udbedring - Handling.
Lukning og evaluering - Vurder resultatet.
For information om, hvordan du bruger Problemhåndtering (IM) og Arbejdsordrer (WO), se venligst vores brugervejledning.